مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 15:552015-03-03ورزشي

اعزام 43 کاراته کای جوان قم به مسابقات انتخابی تیم ملی در شیراز


سرپرست هیئت کاراته استان قم از اعزام 43 کاراته کای جوان قم به مسابقات انتخابی تیم ملی در شیراز خبر داد و گفت: 3 داور قمی در دور استاژ ملی داوری کومیته و کاتا در استان فارس شرکت می کنند.

- علیرضا برخوردار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کاراته کاهای قمی در حالی در مسابقات قهرمانی نوجوانان، جوانان و امید کشور روی تاتامی می روند که با توجه به آمادگی تیم های قمی در لیگ های پایه و نتایج مثبت آن ها طی سال های گذشته، پیش بینی دعوت چند کاراته کای قمی به تیم ملی را داریم.

وی افزود: فهرست نفرات اعزامی به این مسابقات در حالی مشخص شده که هدایت این تیم ها را محمود قدیمی و محمود پایدار بر عهده دارند و امیدواریم درخشش تیم های قمی پس از مسابقات لیگ های جوانه و آینده سازان کشور در مسابقات انتخابی تیم ملی نیز ادامه یابد.

سرپرست هیئت کاراته قم گفت: 43 کاراته کا برای اعزام به این مسابقات در 3 رده سنی گزینش شده اند و 3 داور قمی نیز شامل حسن عباس زاده، ابراهیم ماجد ویشگاهی و ابوالقاسم پایدار در دور استاژ ملی داوری کومیته و کاتا در استان فارس شرکت می کنند.

برخوردار درباره میزبانی آذرخودرو از سوپرلیگ کاراته کشور بیان کرد: میزبانی از مسابقات سوپرلیگ در دستور کار هیئت کاراته و تیم آذرخودروی قم وجود دارد و احتمال دارد در دور برگشت سوپرلیگ پس از تعطیلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 43 کاراته کای جوان قم به مسابقات انتخابی تیم ملی در شیراز

اعزام 43 کاراته کای جوان قم به مسابقات انتخابی تیم ملی در شیراز