مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 15:552015-03-03اجتماعي

فرماندار ریگان خبر داد عرضه تولیدات دانش آموزان در نمایشگاه بهاره ریگان


تولیدات دانش آموزان در نمایشگاه بهاره ریگان عرضه می شود.

- " از ریگان، امین باقری ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه مشاغل دانش آموزان شهرستان ریگان اظهار داشت: زمینه لازم برای عرضه و فروشی تولیدات دانش آموزان در نمایشگاه بهاره ریگان فراهم می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ریگان نیز گفت: در این نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در زمینه های اشتغال و ایجاد کار در معرض دید عموم دانش آموزان قرار گرفت.

مراد شریف زاده بیان داشت: هدف از اجرای این نمایشگاه هدایت صحیح دانش آموزان به شاخه ها و رشته های تحصیلی و آماده کردن آنها برای تحصیلات عالی و ورود به بازار کار متناسب با استعداد، توانایی علاقه و رغبت آنهاست.

وی همچنین آشنایی دانش آموزان برای برنامه ریزی مناسب شغلی با مشاغل موجود در جامعه را از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه اشتغال دانش آموزان ریگان عنوان کرد.

انتهای پیام/80014/ذ10 " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد با توجه به جابجایی سرورها، ممکن است فرایند انتقال و تأیید نظرات شما با تأخیر انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ریگان خبر داد عرضه تولیدات دانش آموزان در نمایشگاه بهاره ریگان

فرماندار ریگان خبر داد عرضه تولیدات دانش آموزان در نمایشگاه بهاره ریگان