مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 14:452015-03-03فرهنگي

در سیزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره/ شاعران ممتاز قزوین تجلیل می شوند


دبیر هنری سیزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره گفت: یکی از برنامه های جانبی که در ایام جشنواره انجام می شود تجلیل از 3 شاعر و نویسنده ممتاز استان قزوین است.

- "، سعید بیابانکی دبیر سیزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره گفت: این جشنواره که در اردیبهشت ماه 94 در قزوین برگزار می شود به غیر از مراسم افتتاحیه و اختتامیه، بخش ویژه ای را به اسم کارگاه های تخصصی برگزار می کند.

وی ادامه داد: برنامه ریزی به گونه ای انجام شده است که در مدت برگزاری جشنواره در شهر قزوین، راه یافتگان فرصتی داشته باشند تا شعر و داستان خود را برای حاضران در جلسه بخوانند.

بیابانکی درخصوص برنامه های جانبی جشنواره نیز خاطرنشان کرد: تجلیل از 3 شاعر و نویسنده ممتاز استان قزوین نیز از دیگر برنامه هایی است که در ایام برگزاری جشنواره انجام می شود.

وی با بیان این که موضوع جشنواره آزاد است، اظهار داشت: در شرایط برابر آثاری که با محورهای ارزش های دینی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خانواده الگوی ایرانی اسلامی بیداری و اخوت اسلامی است، از اولویت انتخاب برخوردارند.

یادآور می شود، سیزدهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره در بخش های داستان کوتاه بزرگسال، داستان کوتاه کودک و نوجوان، شعر کودک و نوجوان، شعر نو (نیمایی و آزاد)، شعر کلاسیک، ترانه و سرود، اردیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سیزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره/ شاعران ممتاز قزوین تجلیل می شوند

در سیزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره/ شاعران ممتاز قزوین تجلیل می شوند