مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 14:302015-03-03سياسي

کاروان های راهیان نور دریایی از 20 اسفند اعزام می شوند


جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: از 20 اسفندماه سال جاری اعزام کاروان راهیان نور دریایی برای پنجمین سال پیاپی به جزیره خارک آغاز خواهد شد.

- حمید خرمدل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی یک مانور گسترده و عظیم فرهنگی در راستای تروبج فرهنگ ایثار و شهادت است که طی چند سال اخیر صورت گرفته است.

وی افزود: یکی از وظایف و اهداف مهم این برنامه های فرهنگی، حضور جوانان ایران اسلامی در مناطق مهم و عملیاتی کشور و لمس فضای مناطق جنگی به صورت مستند و از نزدیک است که امر از تاثیرپذیری فراوانی برخوردار است.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: جزیره خارک شاهرگ حیاتی صادرات نفت ایران است که به عنوان نماد مقاومت در ایران اسلامی شناخته میشود و در جریان هشت سال دفاع مقدس به تعداد روزهای جنگ مورد حمله قرار گرفته است.

حرمدل با اشاره به اینکه اعزام کاروان راهیان نور دریایی به خارک از 20 اسفند آغاز خواهد شد، تصریح کرد: هر کاروان به مدت سه روز در استان بوشهر خواهد بود.

وی ادامه داد: در این سه روز مجموعه سپاه امام صادق (ع) بوشهر برنامه های گسترده ای در نظر گرفته است که شاخص این برنامه ها را میتوان بازدید از نیروگاه اتمی بوشهر، موزه بوشهر شناسی، موزه رییسعلی دلوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان های راهیان نور دریایی از 20 اسفند اعزام می شوند

کاروان های راهیان نور دریایی از 20 اسفند اعزام می شوند