مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 14:302015-03-03سياسي

اعتماد بین شهروندان و دستگاه اجرایی ایجاد شود


استاندارخراسان جنوبی با تأکید بر اینکه دستگاه های اجرایی باید درجامعه فضای امنیت، آرامش و آسایش خاطر را فراهم کنند گفت: اگر اعتماد و باور بین شهروند و دستگاه ها ایجاد شود بیشتر مسائل حل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، وجه اله خدمتگزار ظهر سه شنبه در ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی خراسان جنوبی اظهارکرد:اگر به دنبال اجرای حقوق شهروندی در جامعه هستیم هر دستگاهی باید ابتدا از خود شروع کند.

وی با بیان اینکه نخستین حقوق شهروندی این است که وقتی به دستگاهی مراجعه کرد احساس کند مورد توجه قرار گرفته و کارش پیگیری و دنبال می شود، تصریح کرد: اگر این اعتماد و باور بین شهروند و دستگاه اجرایی ایجاد شود بیشتر مسائل حل می شود.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه ما به عنوان دستگاه های اجرایی باید در جامعه فضایی ایجاد کنیم که شهروندان احساس امنیت، آرامش و آسایش خاطر کنند، بیان کرد: یکی از مشکلات اساسی که امروز در کشور وجود دارد این است که این اعتماد و باور را بعضی از مواقع نتوانسته ایم ایجاد، پاسداری و حفاظت کنیم.

خدمتگزار اضافه کرد:ما مسئولان باید به گونه ای رفتار کنیم که شهروندان از پیگیری مطالبات به حق و درستشان احساس آرامش و تعلق خاطر کنند، اگر بتوانیم این را در همه دستگاه های حاکمیتی و اجتماعی جا بیندازیم و برای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد بین شهروندان و دستگاه اجرایی ایجاد شود

اعتماد بین شهروندان و دستگاه اجرایی ایجاد شود