مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 14:252015-03-03بين الملل

بازداشت مدیر منصوب دولت قبل در خراسان


مدیر یک واحد بزرگ صنعتی در استان خراسان شمالی، که در دولت قبل انتصاب یافته بود، به اتهام ارتکاب مفاسد اقتصادی از سوی نیروهای امنیتی و انتظامی بازداشت شد.

- یک فرد آگاه در این واحد صنعتی به ایرنا گفت: مدیر این واحد صنعتی به همراه دو نفر از مسوولان مالی این شرکت، اواخر هفته گذشته به اتهام مفاسد اقتصادی، توسط نیروهای امنیتی و انتظامی بازداشت شده است.

وی که خواست نامش ذکر نشود، اظهار کرد: گفته می شود اتهام افراد بازداشتی به قراردادهای بیمه ای و کارگری این شرکت مربوط است.

وی اضافه کرد: علی رغم استقرار نمایندگی اکثر بیمه های کشوری در استان خراسان شمالی، بیمه تکمیلی کارگران این واحد صنعتی با یکی از نمایندگی های بیمه در استان گلستان منعقد شده است.

وی از دیگر اتهامات این مدیر صنعتی، که تولیدات واحد تحت مدیریت وی در جنوب غرب استان در کشور منحصر به فرد است، اظهار بی اطلاعی کرد.

استاندار خراسان شمالی نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بازداشت یک مدیر صنعتی دولت گذشته در این استان از سوی دستگاه های امنیتی و انتظامی را تایید کرد.

سیدعلی اکبر پرویزی اظهار کرد: تخلفات این مدیر صنعتی منصوب دولت سابق با همکاری استانداری و دستگاه های نظارتی و امنیتی کشف و منجر به بازداشت وی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت مدیر منصوب دولت قبل در خراسان

بازداشت مدیر منصوب دولت قبل در خراسان