مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 14:162015-03-03دانش

رأی شورای عالی انقلاب فرهنگی به نیلی مسئولیت پذیرانه خواهد بود


سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: همه افرادی که در رابطه با موضوعی رأی می دهند رأی آنها باید کارشناسانه و مسئولیت پذیرانه باشد و قطعاً رأی اعضای شورای فرهنگی نیز به نیلی به عنوان ریاست دانشگاه تهران کارشناسانه و مسئولیت پذیرانه خواهد بود.

- قاسم جعفری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو در رابطه با جلسه امشب شورای عالی انقلاب فرهنگی در جهت انتصاب نیلی به عنوان ریاست دانشگاه تهران گفت: اگر شورای عالی انقلاب فرهنگی که مورد تأیید مقام معظم رهبری است کاری را انجام داده و تأییدی را می کند ما باید به این تأیید احترام بگذاریم.

وی با بیان این مطلب که فضای شورای انقلاب فرهنگی در خصوص انتصاب نیلی به عنوان ریاست دانشگاه تهران را نمی دانم، افزود: حتماً افرادی که در شورای عالی انقلاب فرهنگی نظری را ارائه می کنند بررسی های لازم را انجام داده اند و براساس بررسی ها و اقدامات کارشناسانه و مسئولیت پذیرانه نظر خود را ارائه می دهند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تأکید بر این مطلب که تنها قضات نیستند که در جایگاه قضاوت قرار دارند، گفت: در برخی از زمان ها که ما رأی را برای تصویب قانونی در مجلس ارائه می کنیم باید پاسخگوی آن رأی که می دهیم باشیم و اگر بخواهیم سرسری رأی بدهیم قطعاً رأی ما مسئولیت پذیرانه نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأی شورای عالی انقلاب فرهنگی به نیلی مسئولیت پذیرانه خواهد بود

رأی شورای عالی انقلاب فرهنگی به نیلی مسئولیت پذیرانه خواهد بود