مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 14:052015-03-03اقتصادي

دغدغه سرمایه گذاری روی طرح های پژوهشی برطرف می شود


در حاشیه جشنواره خوارزمی شرکت تامین سرمایه امید و سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران در راستای استفاده بهینه از امکانات و توانایی ها و حمایت ویژه از برگزیدگان جشنواره خوارزمی تفاهم نامه منعقد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حبیب رضا حدادی - مدیرعامل شرکت تامین سرمایه امید در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: استفاده بهینه از پتانسیل ها و فرصت های سرمایه گذاری و تامین مالی در راستای توسعه و تجاری سازی طرح ها و یافته های پژوهشی و فناورانه دارای اولویت سرمایه گذاری از اهداف انعقاد این تفاهم نامه است که با برنامه ریزی صورت گرفته شرکت تامین سرمایه امید به استانداردسازی فرصت های سرمایه گذاری، برقراری ارتباط میان سرمایه گذاران و صاحبان طرح ها و تسهیل گری تجاری سازی فرصت های سرمایه گذاری کمک می کند.

وی افزود: این شرکت با ارزش گذاری اختراع شرکت افشان آلومینیوم خاورمیانه و با پذیرش سمت کارگزار عرضه سهام در بازار دارایی فکری رسالت خود را در راه تجاری سازی اختراعات و ایده های ناب آغاز کرده است و در واقع ورود این شرکت به حوزه تجاری سازی به گسترش فعالیت بازار دارایی فکری فرابورس کمک شایانی می کند.

حدادی اضافه کرد: با توجه به اضافه شدن دایره خدمات سرمایه گذاری به سایر فعالیت های شرکت تامین سرمایه امید، تامین مالی فناوری های نوین از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه سرمایه گذاری روی طرح های پژوهشی برطرف می شود

دغدغه سرمایه گذاری روی طرح های پژوهشی برطرف می شود