مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 14:052015-03-03اجتماعي

برگزاری تور تبریز گردی برای 1500 دانش آموز تبریزی


سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز گفت: طی یک ماه گذشته هزار و 500 دانش آموز تبریزی در تورهای تبریزگردی شرکت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، رضا خلیلی سه شنبه در حاشیه بازدید دانش آموزان از مراکز فرهنگی و تاریخی شهر و در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: تور تبریز گردی که طی تفاهم نامه سه جانبه مابین شهرداری تبریز، میراث فرهنگی، صنایع دستی، گردشگری و آموزش و پرورش در ایام الله دهه فجر آغاز شد تاکنون ادامه داشته است.

وی ادامه داد: این تور در روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته برای پنج ناحیه آموزش و پرورش برگزار می شود و تا به امروز به بیش از هزار و 500 دانش آموز خدمات ارائه شده است.

خلیلی افزود: در این تورها راهنمایان مجرب سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز ضمن معرفی جاذبه های گردشگری شهر، اماکن تاریخی و بازدید از موزه های کلان شهر تبریز، این دانش آموزان را با تاریخ این کهن شهر آشنا می سازند.

سرپرست سازمان توسعه گردشگری رضایتمندی خود را از استقبال دانش آموزان و اولیا مدارس از این طرح اعلام کرده و از ادامه این طرح تا تعطیلات نوروز خبر داد.

خلیلی ادامه داد: همکاران سازمان توسعه گردشگری با تلاش شبانه روزی در روزهای پایانی سال، آماده استقبال شایسته از میهمانان نوروزی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تور تبریز گردی برای 1500 دانش آموز تبریزی

برگزاری تور تبریز گردی برای 1500 دانش آموز تبریزی