مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 12:462015-03-03دانش

مهندسی استفاده خلاقانه از اصول علمی برمبنای هنر و خرد است


شامحمدی در ویژه برنامه گرامیداشت روز مهندس در دانشگاه شهرکرد، مهندسی را استفاده خلاقانه از اصول علمی برمبنای هنر و خرد دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه شهرکرد،" روز گذشته در ویژه برنامه گرامیداشت روز مهندس در دانشگاه شهرکرد، شامحمدی، سرپرست این دانشگاه ضمن تبریک روز مهندس و انتخاب ابن علی به عنوان دانشمند برجسته و جوان کشور و تقدیر از خدمات ارزنده وی در دانشگاه، مهندسی را استفاده خلاقانه از اصول علمی بر مبنای تلفیق خرد و هنر عنوان کرد و گفت: با وجود مهندسان هیچ بن بستی باقی نمی ماند؛ چراکه مهندسان یا راهی می یابند و یا راهی می سازند.

سرپرست دانشگاه شهرکرد جسارت در تصمیم گیری، نگاه بی طرفانه و شرکت در کارگروهی بر مبنای نیاز جامعه را از جمله ویژگی های مهندسان برشمرد و تصریح کرد: مهندسی که با نگاه خردورزانه، با جسارت و کاملاً بی طرف میل به کارگروهی داشته باشد، قادر به خلق ایده هایی نوآورانه و سازنده می باشد.

شامحمدی با تأکید بر کارآفرینی در عرصه های علم و پژوهش خاطرنشان کرد: نسل اول دانشگاه ها، دانشگاه های آموزش محور، نسل دوم دانشگاه های آموزش و پژوهش محور و هم اکنون نسل سوم دانشگاه ها، دانشگاه های کارآفرین هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهندسی استفاده خلاقانه از اصول علمی برمبنای هنر و خرد است

مهندسی استفاده خلاقانه از اصول علمی برمبنای هنر و خرد است