مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 12:102015-03-03سياسي

سردار نقدی: امریکا رجزخوانی نکند


رییس سازمان بسیج مستضعفین با رد هرگونه توافق بد هسته ای گفت: کشوری که یک دسته نیرو نمی تواند فراهم کند که عاشق دفاع از آمریکا باشند از این رجزها نخواند! - " از اهواز، سردار محمدرضا نقدی در حاشیه کنگره جهاد عشایر عرب خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نشست برای گرامیداشت یک حماسه تاریخ ست که مردم با دست خالی بر مبنای فتوای ولی فقیه زمان خود به جنگ سلاح های گرم استعمارگران خبیث انگلیسی رفتند و پیروزی بزرگی را نصیب امت اسلام کردند.

وی افزود: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ما هم الهام گرفته از همان فتوایی است که از طرف مرجعیت دوران شکل گرفت.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: امروز اگر به منطقه نگاه کنید فتوای مرجعیت در عراق، پایه موفقیت های بزرگ و پیشروی های درخشان مردم شده و در یمن هم شاهد این پیروزی های بزرگ هستیم.

*باید حوادث مقاومت بازگو شود تا شاهد استخراج کامل استعمار از سرزمین های اسلامی باشیم نقدی گفت: باید این حوادث بازگو شود تا نسل های آینده مقاومت را ادامه داده و شاهد شکست نهایی استکبار و استخراج استعمار از سرزمین های اسلامی باشیم.

وی بیان کرد: روز گذشته وقتی واقعه بازسازی شده این قیام در کنار یادبود شهدای قیام عشایر برگزار شد جوانان منطقه وقتی صحنه را دیدند تحمل نکردند و تماشاگران این نمایش علیه متجاوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار نقدی: امریکا رجزخوانی نکند

سردار نقدی: امریکا رجزخوانی نکند