مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 12:102015-03-03فناوري

فریب تبلیغات تورهای ارزان قیمت در فضای مجازی را نخورید


بررسی ها نشان داده است که مسافران پس از واریز وجه نقد به حساب این افراد دیگر نمی توانند با این افراد ارتباط برقرار کرده و آن ها متواری می شوند.

- رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان قزوین به مسافران نوروزی هشدار داد که فریب تورهای ارزان قیمت در فضای مجازی را نخورند.

مهدی مختاری نسب در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با آغاز پیش فروش تورهای نوروزی عده ای سودجو با راه اندازی صفحات و سایت های جعلی در فضای اینترنت اقدام به تبلیع تورهای ارزان قیمت داخلی و خارجی می کنند.

وی افزود: این کلاهبرداران با ارائه قیمت های بسیار پایین و دیگر تبلیغات فریبنده افراد را ترغیب می کنند تا از خدمات شرکت آنان بهره مند شوند اما غافل از اینکه بررسی ها نشان داده است که این تورهای ارزان قیمت تنها پوششی برای کلاهبرداران از مسافران نوروزی است.

رییس پلیس فتای استان قزوین با بیان اینکه بررسی های پلیس نشان داده که این افراد سودجو با قراردادن عکس ها جعلی از تورها و محل های اقامت مسافران افراد را ترغیب به استفاده از این تورها می کنند.

وی اظهار کرد: بررسی ها نشان داده است که مسافران پس از واریز وجه نقد به حساب این افراد دیگر نمی توانند با این افراد ارتباط برقرار کرده و آن ها متواری می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریب تبلیغات تورهای ارزان قیمت در فضای مجازی را نخورید

فریب تبلیغات تورهای ارزان قیمت در فضای مجازی را نخورید