مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 11:552015-03-03اقتصادي

شهروندان در قبال مسائل شهری همکاری و احساس مسئولیت کنند


معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز خواستار همکاری و همیاری و احساس مسوولیت شهروندان در قبال مسائل شهری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محبوب عبداله پور سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: راه حل مشکلات و مسایل بوجود آمده در اجرای برخی پروژه های شهری چون بحث تملک در پروژه های حوزه عمرانی، همکاری و همیاری شهروندان و احساس مسئولیت در قبال مسائل شهری است.

وی در تشریح این موضوع گفت: به عنوان نمونه تأخیر در تملک اراضی و املاک معارض طرح هایی مانند تعریض خیابان ها و یا احداث بزرگراه ها، موجب ادعای قیمت بالاتر از میزان کارشناسی اولیه از سوی مالکان به جهت برخورداری ملک از مرغوبیت و تأخیر در توافق و اجرای پروژه می شود که امیدواریم شهروندان شریف تبریز بیش ازپیش در این خصوص با شهرداری همکاری کنند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز استفاده از تکنولوژی های جدید و روش های فنی در انجام کارهای عمرانی را زمینه ساز صرفه جویی هزینه و کاهش زمان اجرای طرح ها دانست و تصریح کرد: بر همین اساس طرح هایی مانند کنترل کیفیت مصالح در آزمایشگاه ها پیش ازاستفاده با هدف ارتقای کیفی طرح ها از سال 94 اجرایی خواهند شد.

عبداله پور در پایان با بیان اینکه با اجرایی کردن این روش ها، پروژه های عمرانی در سال های آینده نیاز به ترمیم و بازسازی مجدد نخواهد داشت، اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان در قبال مسائل شهری همکاری و احساس مسئولیت کنند

شهروندان در قبال مسائل شهری همکاری و احساس مسئولیت کنند