مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 11:062015-03-03دانش

اعزام 65 دانشجو از دانشگاه های قوچان به اردوی راهیان نور


جانشین دفتر بسیج دانشجویی قوچان از اعزام 65 دانشجو از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی قوچان در قالب دو گروه به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

- مسعود صفارزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد،" با بیان اینکه اردوی راهیان نور یکی از شیرین ترین خاطرات در دوران دانشجویی خواهد بود، گفت: طی برنامه ریزی های انجام شده، 35 دانشجوی دختر امروز و 30 دانشجوی پسر نیز 15 اسفندماه جاری از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی این شهرستان به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به این موضوع که این اردوها حلقه مفقود شده نسل جدید جامعه است و زمینه زیارت همراه با معرفت را فراهم می کند، تصریح کرد: بیشترین دانشجوی ثبت نام کننده از دانشگاه مهندسی فناوری های نوین و پیام نور قوچان هستند و دو دانشگاه دیگر آزاد و غیر انتفاعی حکیم نظامی نیز در این اردو ثبت نام کرده اند.

جانشین برادران دفتر بسیج دانشجویی قوچان اظهار بی اطلاعی دانشجویان و قیمت بالا را از عوامل مهم در ریزش ثبت نام در این اردو برشمرد و گفت: هزینه پرداختی توسط دانشجو 60 هزار تومان بوده و هزینه پرداختی توسط دانشگاه نیز 240 هزار تومان است و مابقی هزینه ها نیز از دفتر بسیج دانشجویی تأمین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 65 دانشجو از دانشگاه های قوچان به اردوی راهیان نور

اعزام 65 دانشجو از دانشگاه های قوچان به اردوی راهیان نور