مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 10:562015-03-03دانش

دهمین سالگرد شهدای گمنام دانشگاه آزاد سبزوار برگزار شد


دهمین سالگرد تدفین پنج شهید گمنام دانشگاه آزاد سبزوار شب گذشته با حضور خانواده های معظم شهدای مفقودالاثر و اعضای شورای شهر، مسئولین ادارات و دانشگاه های سبزوار و حضور پرشور دانشجویان و مردم سبزوار در محل مجتمع دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، "دهمین سالگرد تدفین پنج شهید گمنام دانشگاه آزاد سبزوار شب گذشته با حضور خانواده های معظم شهدای مفقودالاثر و اعضای شورای شهر، مسئولین ادارات و دانشگاه های سبزوار و حضور پرشور دانشجویان و مردم سبزوار در محل مجتمع دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام فلاحتی، استاد دانشگاه آزاد سبزوار گفت: افتخار دانشگاه ما به وجود این شهدای عزیز است، آن هم نه وجود جسمانی ایشان؛ بلکه روح این شهدای گمنام حاضر و ناظر بر اعمال ماست.

از خدا می خواهیم با حفظ و صیانت از ارزش های دفاع مقدس و آرمان های امام و شهدا هیچ گاه شرمنده این شهدای گرانمایه نشویم.

وی در ادامه افزود: امروز ما در دنیا سربلندیم و حرف اول را در بیشتر عرصه ها می زنیم، ما زنده ایم و زندگی مان از برکت وجود این شهیدان است.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: شهیدان ما با اقتدا بر سید و سالارشان حضرت امام حسین(ع) برای دفاع از میهنشان و آرمان های انقلاب اسلامی به میدان جهاد رفتند و جانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمین سالگرد شهدای گمنام دانشگاه آزاد سبزوار برگزار شد

دهمین سالگرد شهدای گمنام دانشگاه آزاد سبزوار برگزار شد