مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 10:402015-03-03سياسي

امسال انجام شد تمدید مجوز فعالیت 678 هیئت مذهبی در شمیرانات


کارشناس تشکل های دینی تبلیغات اسلامی شهرستان شمیرانات از تمدید مجوز فعالیت 678 هیئت مذهبی این شهرستان در سال جاری خبر داد.

- " از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، عبدالله دربندسری از تمدید مجوز فعالیت 678 هیئت مذهبی در این شهرستان در سال جاری خبر داد و افزود: مجوز فعالیت 345 هیئت مذهبی موردی، 297 هیئت مستمر و 36 هیئت دانش آموزی در ماه های محرم و صفر سال جاری پس از انجام بررسی های لازم اداره تبلیغات اسلامی شمیرانات و شورای هیئات مذهبی این شهرستان تایید و تمدید شد.

وی ضمن ارج نهادن به فعالیت های هیئت های مذهبی در بسط و توسعه فرهنگ عاشورایی در سطح جامعه، بر نقش بی بدیل آنها تاکید کرد و انجام اقدامات مربوط به آموزش قرآن توسط هیئت های مذهبی را نقطه عطف فعالیت هر یک از این هیئت ها دانست.

در پی ساماندهی هیئت های مذهبی در سال 93، تعداد 200 سخنران، 209 رابط فرهنگی، 122مربی قرآن و تعداد 233 مداح ثابت درهیئت های مذهبی منطقه ساماندهی شدند.

انتهای پیام/2568/ " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد با توجه به جابجایی سرورها، ممکن اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال انجام شد تمدید مجوز فعالیت 678 هیئت مذهبی در شمیرانات

امسال انجام شد تمدید مجوز فعالیت 678 هیئت مذهبی در شمیرانات