مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 10:362015-03-03فرهنگي

نقش آفرینی «امیر جعفری» در «چهار مضرب»


عباس شوقی دستیار کارگردان سینما گفت: هم اکنون « چهار مضرب» به کارگردانی علی مربی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته در مرحله پیش تولید قرار دارد.

- عباس شوقی دستیار کارگردان سینما گفت: هم اکنون چهار مضرب به کارگردانی علی مربی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته در مرحله پیش تولید قرار دارد.

عباس شوقی دستیار کارگردان چهار مضرب در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجو از تولید این اثر سینمایی بعد از ایام نوروز 94 خبر داد و اظهار کرد: فعلا پروانه ساخت این فیلم صادر شده و تهیه کنندگی این کار بر عهده مرتضی شایسته است که به احتمال زیاد بعد از تعطیلات نوروز تولید و ساخت آن توسط کارگردان علی مربی کلید زده خواهد شد.

وی درادامه افزود: حال و هوای داستان چهار مضرب کمدی اجتماعی است که به دغدغه های روزمره قشر خاصی از مردم می پردازد و 80 در صد فیلمبرداری این فیلم در تهران صورت می گیرد و 20 درصدنیز در شمال کشور فیلمبرداری می شود.

شوقی تاکید کرد: تاکنون فقط حضور امیر جعفری در این فیلم قطعی شده و مذاکرات با چند بازیگر اصلی برای این فیلم سینمایی همچنان ادامه دارد و از عوامل پشت صحنه هم تا این لحظه حضور هیچکس قطعی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی «امیر جعفری» در «چهار مضرب»

نقش آفرینی «امیر جعفری» در «چهار مضرب»