مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 10:352015-03-03فرهنگي

غم و شرم کنسرت های لغو شده


در این یک سال و اندی که از عمر دولت گذشته، تعداد زیادی از کنسرت های دارای مجوز قانونی با مشکل لغو در لحظات آخر مواجه شده اند.

به گفته فعالان هنری این کنسرت ها نه توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، - بلکه توسط نهادهای سیاسی و مذهبی استان ها یا حرکت های خودجوش لغو شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه قانون با انتقاد از روند سریالی لغو کنسرت ها، در مطلبی نوشت: کنسرت علیرضا قربانی در دانشگاه شهید بهشتی تهران لغو شد.

کنسرت این خواننده موسیقی ایرانی که قرار بود دیروز در سالن ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شود، برای دومین بار پیاپی طی چند روز گذشته لغو شد.

این برنامه که بعد از برپا نشدن کنسرت این خواننده در مشهد و کنسرت برگزار شده وی در ساری تازه ترین اجرای زنده علیرضا قربانی محسوب می شد، چند ساعت قبل از برگزاری کنسرت با اعلام شورای نظارت دانشگاه به معاونت فرهنگی دانشگاه، لغو شد.

به نقل از منابع آگاه در دانشگاه شهید بهشتی، درخواست مجوز برای این کنسرت در تاریخ 11 بهمن از سوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی با همکاری کانون موسیقی به معاونت فرهنگی دانشگاه تقدیم شد.

با این حال این درخواست در جلسه ای که معاونت یک روز پس از آن تشکیل داد بررسی نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غم و شرم کنسرت های لغو شده

غم و شرم کنسرت های لغو شده