مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 04:352015-03-03اجتماعي

ورود دانش آموزان به بخش صنعت/برگزاری تورهای علمی و آموزشی


دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش از تفاهم نامه میان وزارت آموزش و پرورش و وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

- مهدی نوید ادهم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: خوشبختانه استفاده از ظرفیت صنعت و آموزش و پرورش در سال های اخیر مطرح و در نهایت منجر به انعقاد تفاهم نام بین این دو وزارتخانه شده است تا از ظرفیت دانش آموزان استفاده کنیم.

وی افزود: اعتقاده بنده این است اگر قرار برخی از مشکلات صنعت را حل کنیم باید از سنین پایین تر آغاز کنیم، همه مشکلات مهارتی نیست بلکه برخی مشکلات نگرشی، دانشی و باور افراد است که افراد کار را محترم بشمارند و مسئولیت پذیر در دنیای صنعت باشند باید این باور را از کودکی و نوجوانی رشد داد.

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش افزود: مهارت های صنعتی را در دانشگاه می توان یاد گرفت ولی باورهای صنعتی و فرهنگ صنعت را باید از سنین پایین آغاز کرد که به این منظور تفاهم نامه منعقد شده است.

وی با اشاره به برخی از بندهای تفاهم نامه تصریح کرد: در این تفاهم نامه حمایت از نو آوری،خلاقیت و کار آفرین های دانش آموزان دبیرستانی و هنرستان ها در رشته های مختلف مطرح شده است .

نوید ادهم اظهارداشت: دانش آموزان ذوق های صنعتی خوبی دارند و باید از آن استفاده کرد به این دلیل یکی از تاکیدات تفاهم نامه بازدیدها و تورهای علمی و آموزشی دانش آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دانش آموزان به بخش صنعت/برگزاری تورهای علمی و آموزشی

ورود دانش آموزان به بخش صنعت/برگزاری تورهای علمی و آموزشی