مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 02:012015-03-02فرهنگي

سری دوم «دردسرهای عظیم» در راه است


هم اکنون نگارش فیلمنامه سری دوم« دردسرهای عظیم» توسط علیرضا کاظمی پور در حال بازنویسی است و به احتمال زیاد این سریال برای پخش در ماه رمضان از تلویزیون آماده شود.

- برزو نیک نژاد گفت: هم اکنون نگارش فیلمنامه سری دوم دردسرهای عظیم توسط علیرضا کاظمی پور در حال بازنویسی است و به احتمال زیاد این سریال برای پخش در ماه رمضان از تلویزیون آماده شود.

برزو نیک نژاد کارگردان تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجو با اعلام خبر نگارش فیلمنامه سری جدید دردسرهای عظیم توسط علیرضا کاظمی پور، اظهار داشت: هم اکنون نگارش فیلمنامه توسط علیرضا کاظمی پور در حال بازنویسی قرار گرفته است که به احتمال زیاد این فیلم برای پخش در ماه رمضان سال آینده توسط تلویزیون آماده باشد.

وی در ادامه گفت: سری جدید این سریال هم دنباله اتفاقات سری اول است و حال و هوای خاصی را با خود یدک می کشد، امیدوارم که قسمت جدید این فیلم مورد توجه مخاطبین و عموم مردم قرار بگیرد چرا که این فیلمنامه جذابیت و تعلیق های جالب توجهی دارد.

این کارگردان در رابطه باحضور بازیگران سری نخست در این فیلم، متذکر شد: فعلا حضور هیچ بازیگری مشخص و تعیین نشده و همینطور از عوامل پشت صحنه با هیچ کدام از کسانی که در سری اول با ما همکاری می کردند، صحبت نشده است که به نظر روند تولید این ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سری دوم «دردسرهای عظیم» در راه است

سری دوم «دردسرهای عظیم» در راه است