مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 01:552015-03-02ورزشي

در برنامه نود چه گذشت؟ / چرا قلعه نویی و محرمی از نظرسنجی حذف شدند؟


برنامه نود این هفته زودتر از هفته های گذشته از ساعت 22:24 دقیقه با موضوع بررسی مسابقات نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا آغاز شد.

- برنامه نود این هفته زودتر از هفته های گذشته از ساعت 22:24 دقیقه با موضوع بررسی مسابقات نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبسایت نود، در آغاز برنامه عادل فردوسی پور گفت این یکی از اولین بارهاست که در این ساعت خدمت شما رسیدیم و سعی می کنیم تا حدود ساعت یک و سی دقیقه بامداد خدمت شما باشیم تا آنهایی که فردا می خواهند به سر کار و مدرسه بروند مشکلی نداشته باشند.

در ابتدا سوال پیام کوتاه برنامه پخش شده و مجری برنامه در توضیح آن گفت در ادامه برنامه هفته قبل که نظرسنجی محبوب ترین بازیکن پرسپولیس انجام شد این هفته نظرسنجی محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر استقلال را برگزار می کنیم، دو نفر از گزینه ها مشخص بود و برای انتخاب سه نفر بعدی از سایت کمک گرفتیم و به این ترتیب نظرسنجی محبوب ترین بازیکن استقلال با 5 گزینه ذیل شکل گرفت: 1- آرش برهانی 2- مجتبی جباری 3- جواد زرینچه 4- فرهاد مجیدی 5- علیرضا منصوریان فردوسی پور در توضیح نظرسنجی برنامه گفت هفته قبل همه گزینه های پرسپولیس جزو بزرگان فوتبال مملکت بودند، خیلی ها هم به این گزینه ها نزدیک بودند که نشد در نظرسنجی بگذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در برنامه نود چه گذشت؟ / چرا قلعه نویی و محرمی از نظرسنجی حذف شدند؟

در برنامه نود چه گذشت؟ / چرا قلعه نویی و محرمی از نظرسنجی حذف شدند؟