مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 00:052015-03-02سياسي

شمارش معکوس برای سلب عضویت یک عضو شورای اسلامی شهر بناب


به دنبال استعفای یک عضو شورای اسلامی شهر بناب از عضویت در آن و عدم حضور وی در جلسات رسمی این شورا، شمارش معکوس برای سلب عضویت این عضو شورای اسلامی شهر بناب آغاز شده است.

- " از تبریز، با استعفای سیما شفایی از عضویت در شورای شهر بناب، رایزنی برخی مسئولان و افراد ذی نفوذ شهر برای بازگشت مجدد وی به ترکیب شورا ظاهراً مفید فایده نبوده و او همچنان بر استعفای خود مصر است و طبق تصریح قانون، هر عضو شورای اسلامی که 6 جلسه متوالی و 12 جلسه غیرمتوالی در جلسات شورا غایب باشد، خود به خود سلب عضویت این عضو شورا از ترکیب شورای اسلامی فراهم می شود.

از ظواهر امر پیداست که با شرایط حاضر قرار نیست هیچ دوره ای از ترکیب شورای اسلامی شهر بناب بدون مشکل و با حضور نفرات اصلی دوره چهار ساله خدمت خود را به اتمام رساند! چرا که در دوره های اول، دوم و سوم شورای شهر بناب نیز به عناوین مختلفی با کنار رفتن و یا کنار گذاشته شدن یک یا چند عضو اصلی، اعضای علی البدل وارد ترکیب شورای شهر شدند و حال با گذشت 18 ماه از آغاز فعالیت دوره چهارم شوراهای اسلامی شهر و روستا باز یکی از اعضای شورای شهر بناب در آستانه سلب عضویت قرار می گیرد.

این در حالی است که سیما شفایی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با کسب 11 هزار و 914 رأی به عضویت شورای چهارم شهر بناب در آمده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمارش معکوس برای سلب عضویت یک عضو شورای اسلامی شهر بناب

شمارش معکوس برای سلب عضویت یک عضو شورای اسلامی شهر بناب