مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 22:152015-03-02سياسي

یادواره 1500 شهید بروجرد برگزار شد


یادواره هزار و 500 شهید شهرستان بروجرد با حضور خانواده شهدا و جمعی از مسئولان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، یادواره هزار و 500 شهید شهرستان بروجرد عصر امروز دوشنبه با حضور حسین یکتا فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا، امام جمعه بروجرد، فرمانده سپاه ناحیه بروجرد و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.

حسین یکتا فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا در این یادواره طی سخنانی با بیان اینکه الگوی انقلاب اسلامی ایران، نهضت سرخ حسینی بوده است اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی حماسه ای بزرگ در جبهه های ایران توسط رزمندگان اسلام به پا شد که یادآور حماسه کربلا بود.

وی با بیان اینکه در نهضت سرخ رزمندگان اسلام امام راحل فرمانده بودند افزود: برگزاری یادواره های شهدا نشان از عشق و علاقه ملت ایران نسبت به شهدا دارد.

یکتا با بیان اینکه ملت بزرگ ایران به خوبی می دانند که شهدا چه دین بزرگی بر گردن آنها دارند تصریح کرد: امروز افتخار می کنیم که ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس شهدایی چون "بروجردی ها" تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا باید افتخار کنند که خداوند مدال صبر و استقامت را بر گردن آنها انداخته و فرزندان آنها را در بهشت جای داده است یادآور شد: ایثار شهدای دوران دفاع مقدس نشان از اخلاص، شجاعت، عمل ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره 1500 شهید بروجرد برگزار شد

یادواره 1500 شهید بروجرد برگزار شد