مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 21:552015-03-02سياسي

آمریکا نمی تواند قدرت سلاح جدید سپاه را نادیده بگیرد


فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به موشک جدید و زیرآبی سپاه گفت: سلاح جدیدی که در مانور جدید آزمایش کردیم یک سلاح خاص است و آمریکایی ها نمی توانند قدرت این سلاح را نادیده بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه طی سخنانی با اشاره به رزمایش پیامبر اعظم (ص) 9 سپاه که در تنگه هرمز و خلیج فارس برگزار شد، اظهار داشت: ما به سلاح های جدید و استراتژیک با ویژگی های خاصی دست یافته ایم و علیرغم اینکه آمریکا می گوید از این سلاح ها نگران نیست ولی نمی تواند نگرانی خود را مخفی کند.

فدوی با اشاره به موشک جدید زیرآبی به سطح نیروی دریای سپاه اظهار داشت: سلاح جدیدی که ما در مانور اخیر آزمایش کرد یک یک سلاح راهبردی و خاص است و آمریکایی ها نمی توانند قدرت و توان این سلاح را نادیده بگیرند.

وی افزود: آمریکایی ها در حال حاضر پایین ترین سطح حضور خود را در خلیج فارس نسبت به سال های گذشته دارند.

آنها در زمان جنگ کویت یک میلیون نفر نیرو در منطقه داشتند که الان این رقم به حدود 26 هزار نفر با توان لجستیکی کمتر رسیده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به حضور آمریکایی ها در خلیج فارس گفت: آنها به محض اینکه وارد خلیج فارس می شوند سعی می کنند صدها متر از نیروهای ایرانی فاصله بگیرند و این در حالی است که نیروهای ما به طور کامل آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا نمی تواند قدرت سلاح جدید سپاه را نادیده بگیرد

آمریکا نمی تواند قدرت سلاح جدید سپاه را نادیده بگیرد