مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 21:052015-03-02ورزشي

ویونا اسپورت قم با شکست در دیدار رده بندی به کار خود پایان داد


تیم بدمینتون ویونا اسپورت قم در مسابقات بدمینتون بانوان باشگاه های کشور با شکست در دیدار رده بندی به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، بدمینتون بازان قم در قالب تیم ویونا اسپورت قم عصر دوشنبه پنجمین مسابقه خود را در قم برابر حریف خود در لیگ بدمینتون باشگاه های کشور با شکست پشت سر گذاشتند و نتوانستند به مقام سوم برسند.

تیم های بدمینتون ویونا اسپورت قم و مهر و ماه تهران در مسابقه رده بندی از لیگ بدمینتون باشگاه های کشور در قم به مصاف هم رفتند که این مسابقه با شکست 3 بر 2 تیم ویونا اسپورت قم همراه بود.

شاگردان آزاده ترکمنی که پس از شکست برابر حریف شیرازی از رسیدن به فینال محروم مانده بودند تلاش زیادی برای ایستادن بر سکوی سوم انجام دادند اما در یک مسابقه نفس گیر مغلوب مهر و ماه تهران شدند تا با کسب عنوان چهارم به کار خود پایان دهند.

نماینده قم در شرایطی این بازی را با شکست پشت سر گذاشت که در نخستین بازی خود با حساب 5 بر صفر نماینده تهران را شکست داده بود و در دومین مسابقه با همین نتیجه از سد تیم بدمینتون هیئت بدمینتون فارس گذشته بود.

تیم ویونا اسپورت قم پیش از صعود به جمع 4 تیم پایانی در دیداری حساس به مصاف کنگان بوشهر رفت و 3 بر صفر پیروز شد اما شکست 3 بر صفر برابر نماینده استان فارس ترمز ویونا اسپورت را کشید تا این تیم از را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویونا اسپورت قم با شکست در دیدار رده بندی به کار خود پایان داد

ویونا اسپورت قم با شکست در دیدار رده بندی به کار خود پایان داد