مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 20:262015-03-02دانش

فرهنگ؛ زیست جهانی است که دانشگاه را دورن خود جای می دهد


مدیر کل سیاست گذاری فرهنگی وزارت علوم با اشاره به اینکه فرهنگ، اوقات فراغت نیست بلکه زیست جهانی است که دانشگاه را دورن خود جای می دهد، خاطرنشان کرد: - مدیریت آموزش عالی برنامه خود را با این دیدگاه پیگیری می کند و معتقد است هر فردی که این روش را دنبال نکند در نهایت با شکست مواجه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد،" رحیم زاده،مدیر کل سیاست گذاری فرهنگی وزارت علوم امروز در جمع فعالین فرهنگی دانشگاه فردوسی مشهد در جلسه ای تحت عنوان سیاست گذاری فرهنگی الزامات و چالش ها که در دانشکده ادبیات این دانشگاه برگزار شد، گفت: فضای علمی در فضای فرهنگی رخ می دهد بنابراین فرهنگ را در کنار پژوهش دانستن اشتباه است، زیرا علم و فعالیت علمی درون فرهنگ رخ می دهد.

وی ضمن اشاره به اینکه فرهنگ، اوقات فراغت نیست بلکه زیست جهانی است که دانشگاه را دورن خود جای می دهد، خاطرنشان کرد:مدیریت آموزش عالی برنامه خود را با این دیدگاه پیگیری می کند و معتقد است هر فردی که این روش را دنبال نکند در نهایت با شکست مواجه می شود.

رحیم زاده ادامه داد: دانشگاهی که این گونه اداره می شود مهندسی را تقدیم جامعه خواهد کرد که ارتباطی با آن ندارد؛ بنابراین باید به مقوله فرهنگ بیش از این توجه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ؛ زیست جهانی است که دانشگاه را دورن خود جای می دهد

فرهنگ؛ زیست جهانی است که دانشگاه را دورن خود جای می دهد