مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 19:402015-03-02سياسي

امام جمعه بیجار خبر داد برگزاری همایش بزرگداشت آیت الله فاضل گروسی در بیجار


امام جمعه بیجار از برگزاری همایش بزرگداشت آیت الله فاضل گروسی در سال آینده در این شهرستان خبر داد.

- " از بیجار، حجت الاسلام علی مرادی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی بیجار ضمن تسلیت فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: حضرت زهرا (س) همچون دیگر ائمه معصومین حبل المتین خداوند است.

وی با اشاره به حدیثی از فاطمه زهرا(س) مبنی بر اینکه " وقتی که محشور می شوم گناهکاران امت پدرم را شفاعت می کنم" گفت: امید به شفاعت اعتقاد مسلم ماست که خوبان عالم حق شفاعت دارند.

مرادی بر فراهم سازی فضای شهر با توجه به فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تأکید کرد و گفت: باید در این ایام مراسم عزاداری در خور شأن این بانوی بزرگ اسلام برگزار شود.

خطیب جمعه بیجار تصریح کرد: با توجه به تقارن ایام فاطمی با عید نوروز فضای شهر ولایت مدار بیجار باید به گونه ای باشد که افرادی که در این ایام وارد شهر بیجار می شوند بدانند که عید مردمان دیار گروس همراه با اندوه شهادت حضرت زهرا (س) است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری همایش بزرگداشت آیت الله فاضل گروسی در سال آینده در بیجار بر تلاش در راستای برگزاری هرچه با شکوه تر این مراسم تأکید کرد و گفت: برای ارائه مقاله های مربوط به این همایش فراخوانی به سراسر کشور ارسال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بیجار خبر داد برگزاری همایش بزرگداشت آیت الله فاضل گروسی در بیجار

امام جمعه بیجار خبر داد برگزاری همایش بزرگداشت آیت الله فاضل گروسی در بیجار