مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 19:402015-03-02اجتماعي

رییس اداره بهزیستی بیجار: قبح طلاق در بیجار از بین رفته است


رییس اداره بهزیستی بیجار به آمار بسیار بالای طلاق در این شهرستان در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: متأسفانه قبح طلاق در جامعه از بین رفته است.

- " از بیجار، غلامرضا محمدمیرزایی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیجار با اشاره به آسیب های اجتماعی در جامعه، مهم ترین آسیب اجتماعی شهرستان بیجار را طلاق، اعتیاد و کودکان بد سرپرست و بی سرپرست در معرض خطر بیان کرد.

وی افزود: روز به روز عوامل فزاینده آسیب های اجتماعی طلاق، اعتیاد و وجود کودکان بی سرپرست و بدسرپرست در معرض خطر افزایش می یابد.

محمدمیرزایی بیان کرد: کودکان بدسرپرست و بی سرپرست از طریق بهزیستی گاهی به خانواده های امین یا اقوام سپرده شده و ماهیانه مبالغی جهت کمک به آنها اهدا می شود.

وی با اشاره به آمار بسیار بالای طلاق در استان و شهرستان بیجار در سال های اخیر گفت: متأسفانه قبح طلاق در جامعه از بین رفته است.

وی به علل افزایش طلاق میان زوجینی که کمتر از چند سال از آغاز زندگی مشترک آنها گذشته بیان کرد: سریال های ماهواره از مهم ترین عوامل عدم تعهد زوجین و خیانت آنها می شود.

این مسئول، با بیان اینکه طلاق روح پویایی و نشاط اجتماعی را در راستای تشکیل خانواده از جوانان می گیرد عنوان کرد: متأسفانه با شکستن قبح طلاق رغبت جوانان نیز به ازدواج و تشکیل زندگی کاسته شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره بهزیستی بیجار: قبح طلاق در بیجار از بین رفته است

رییس اداره بهزیستی بیجار: قبح طلاق در بیجار از بین رفته است