مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 19:202015-03-02سياسي

دیار دشتی به بوی شهدا عطرآگین شد


با ورود پیکر پاک و مطهر دو شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس پس از سالها دوری از وطن،شهرستان دشتی، دیار ایثار و رشادت به بوی شهدا عطرآگین شد.

- " از دشتی، عصر امروز پیکر پاک این شهدا با استقبال مردم روستای عربی و فرماندهان سپاه دشتی وارد شهرستان دشتی شده و بر روی دستان مردم این روستا تشییع شدند.

این شهیدان والامقام یکی 27 ساله که در منطقه عملیاتی فاو در سال 1367 به شهادت رسیده و در 15دی ماه 1393 پیکر وی کشف شده و دیگر شهید والامقام 22 ساله بوده که در منطقه عملیاتی مجنون به شهادت رسیده و در 12 آذر 1393 به همت کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در منطقه مجنون تفحص شده است.

این شهدای گمنام سپس با برنامه های آیینی و خاص و حضور باشکوه مردم، فرماندار دشتی، امام جمعه خورموج، شهردار و سایر مسئولان وارد شهر خورموج شد و از میدان خالوحسین دشتی تا ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) تشییع شدند.

در ادامه پیکر شهید تفحص شده در منطقه عملیاتی مجنون با حضور گسترده مردم روستای درازی تا گلزار شهدای این روستا و پیکر شهید گمنام تفحص شده در فاو با حضور اقشار مختلف روستای چارک تا گلزار شهدای این روستا تشییع و در هر دو روستا برنامه های فرهنگی و آیینی نیز برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیار دشتی به بوی شهدا عطرآگین شد

دیار دشتی به بوی شهدا عطرآگین شد