مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 19:202015-03-02سياسي

یورش احمدی نژادی ها به خانه ملت


نکته قابل تامل اینکه مدیرمسئول خبرگزاری رسمی مجلس، که مورد حمله حامیان احمدی نژاد قرار گرفته، توسط علی لاریجانی منصوب می شود.

انتشار مصاحبه ای از یک نماینده مجلس درباره اظهارات یک نماینده دیگر، جدیدترین بهانه حامیان محمود احمدی نژاد برای حمله بی محابا به خبرگزاری زیر نظر علی لاریجانی را فراهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازصراط، اظهارات مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری در برنامه شناسنامه، به ویژه اشاره او به شرایط حمایت جریان سیاسی متبوع خود از احمدی نژاد در انتخابات 96، بازتاب های فراوانی در میان سیاسیون برانگیخت.

در یکی از این واکنش ها، حسین مظفر نماینده اصولگرای تهران گفت: "کارنامه احمدی نژاد به ویژه موضوع خانه نشینی و اشتباهات پی در پی وی با هیچ آب زمزم و کوثری قابل پاک کردن نیست و مسئله خانه نشینی احمدی نژاد یک اقدام بسیار منفی در کارنامه عملکردی وی محسوب می شود.

"انتشار این مصاحبه در "خانه ملت"، خبرگزاری رسمی مجلس شورای اسلامی، حامیان رسانه ای احمدی نژاد را برآشفته کرد.

آنها با انتشار اخباری مدعی شدند که تعدادی از نمایندگان مجلس این مطلب را "توهین به حجت‎الاسلام استاد آقاتهرانی و تلاش ویژه برای تخریب این استاد برجسته حوزوی" خوانده و به هیات رییسه نامه نوشته اند که این موضوع را بررسی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یورش احمدی نژادی ها به خانه ملت

یورش احمدی نژادی ها به خانه ملت