مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 19:112015-03-02سياسي

نهج البلاغه در جامعه و دانشگاه ها مهجور مانده است


نهج البلاغه در جامعه و دانشگاه ها مهجور مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از خرم آباد، "نظری دوشنبه 11 اسفند در نشست هم اندیشی استاتید دانشگاه لرستان که موضوع جنگ نرم در نهج البلاغه برگزار شد گفت: نهج البلاغه در جامعه و دانشگاهها مهجور مانده است؛ از این رو ضرورت دارد که اساتید دانشگاه از این کتاب ارزشمند و فاخر نهایت استفاده را ببرند.

وی مهم ترین هدف جنگ نرم دشمنان را تغییر باور و فکر افراد جامعه دانست و افزود: امام علی (ع) در نهج البلاغه به بیان تهدید واقعی دشمن براساس بصیرت و تبیین ماهیت شیطانی وی، هشدار و سفارش به اطاعت از اهل بیت علیهم السّلام، نکوهش کوفیان، بیان مظلومیت ها و رساندن آن به گوش دیگران، تبیین ظرفیت و توانمندی رهبری برای دفع تهمت ها و شبهات القا شده از سوی دشمن، افشاگری و تبیین حقایق، تبیین جایگاه اهل بیت(ع) و رجوع به آنان پرداخته است.

عضو هیات علمی دانشگاه لرستان گفت:در نهج البلاغه آمده است که بنی امیّه، با نور حکمت، جان و دل خود را روشن نساخته، و با شعله‏ های فروزان دانش، قلب خود را نورانی نکرده ‏اند، چونان چهارپایان صحرایی و سنگ‏های سخت و نفوذ ناپذیرند.

نظری ادامه داد: دشمنان قصد دارند اسلامیت، ملیت و ارزشهای شهدای دفاع مقدس را در نسل جوان از بین ببرند و این ارز شها را تبدیل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهج البلاغه در جامعه و دانشگاه ها مهجور مانده است

نهج البلاغه در جامعه و دانشگاه ها مهجور مانده است