مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 14:502015-03-02دانش

حاجی زاده ذاکر به ریاست پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی منصوب شد


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، طی حکمی دکتر ناصرحاجی زاده ذاکر را به سمت رییس پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حکم دکتر فرهادی خطاب به دکتر حاجی زاده ذاکر آمده است: امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف سرپرستی ریاست پژوهشگاه را بر پایه قوانین، سیاست ها و برنامه های مصوب به انجام رسانید.

بایسته است با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری مدیران، اعضای هیئت علمی و کارکنان گرامی نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ایفا نمایید.

وزیر علوم، همچنین در نامه جداگانه ای از خدمات دکتر وحید چگینی، رییس سابق مرکز پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی که از سال 1385 عهده دار این مسوولیت بود تقدیر کرد.

ارتقای موسسه ملی اقیانوس شناسی به پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی، ساخت کشتی تحقیقاتی اقیانوس پیمای خلیج فارس، پیگیری پیوستن ایران به تحقیقات قطب جنوب، راه اندازی مرکز هشدار سونامی و مرکز منطقه یی اقیانوس شناسی غرب آسیا برخی از مهمترین دستاوردهای پژوهشگاه در دوران مسوولیت دکتر چگینی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی زاده ذاکر به ریاست پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی منصوب شد

حاجی زاده ذاکر به ریاست پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی منصوب شد