مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 13:052015-03-02دانش

آمادگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای ساخت خودرو هیبریدی


رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر از مذاکرات این دانشگاه با شرکت ایران خودرو برای طراحی و ساخت خودرو هیبریدی خبر داد و گفت: پروژه های تحقیقاتی که در این دانشگاه اجرایی می شود براساس نیازهای کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر احمد معتمدی در هجدهمین کنگره سراسری همکاری های دولت، دانشگاه و صنعت برای توسعه ملی با اشاره به مدل ارتباط دانشگاه با صنعت در سایر کشورها افزود: در بسیاری از کشورها این مدل دائما در حال تغییر است و در ایران نیز برای موفقیت در این زمینه لازم است تا در این زمینه بازنگری هایی صورت گیرد.

وی با بیان این که اصلاحات ساختاری در این زمینه کمتر صورت گرفته است، اظهار داشت: در این زمینه لازم است از تجربیات کشورهای دیگر استفاده کنیم و بر اساس روش های بومی اقدام به ایجاد ارتباط میان دانشگاه ها و صنعت کنیم که در غیر این صورت قادر به پاسخگویی نیازهای کشور نیستیم.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان این که ایجاد پارک های علم و فناوری و شرکتهای دانش بنیان در این زمینه مطلوب است، اظهار داشت: اگر ایجاد این مراکز منطبق با شرایط کشور نباشد نتایج مطلوبی حاصل نخواهیم کرد.

معتمدی با اشاره به اقدامات دانشگاه های کشور برای وارد شدن به دانشگاه های نسل سه گفت: در حال حاضر بسیاری از دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای ساخت خودرو هیبریدی

آمادگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای ساخت خودرو هیبریدی