مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 10:402015-03-02فرهنگي

بودجه سینما برای ساخت آثار دینی و دفاع مقدسی کافی نیست


در گفتگوی ویژه خبری شب گذشته 10 اسفند ماه حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی، نادر طالب زاده و پرویز پرستویی درباره سینمای دفاع مقدس صحبت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، حجت الله ایوبی در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما عنوان کرد: دفاع مقدس ظرفیت و گنجینه ای است که قطعاً نتوانستیم از آن استفاده کافی ببریم اما سینمای ایران در این باره حتماً کارنامه قابل قبولی دارد.

وی با بیان اینکه ساخت فیلم های دفاع مقدس و سینمای دینی کار بسیار سخت و پر هزینه ای است گفت: پارسال کل بودجه سازمان سینمایی برای ساخت فیلم 20 میلیارد تومان بود در حالیکه ساخت فیلم جنگی دفاع مقدس با اعتباری کمتر از 10 میلیارد تومان کاری بسیار دشوار است.

ساخت 14 فیلم دفاع مقدسی در هفده ماه گذشته ایوبی ادامه داد: با وجود اینکه ساخت فیلم های جنگی هزینه ای بالا دارد اما سینماگران ایرانی از هوش، ذکاوت و عشق و علاقه خود استفاده کردند و فیلم های سینمایی بسیاری در این حوزه ساخته می شود.

رییس سازمان سینمایی گفت: در هفده ماه گذشته حدود 14 فیلم دفاع مقدسی با هزینه های کم ساخته شده که با توجه به بودجه هایی که داریم ساخت این فیلم ها راضی کننده است.

حرف های ناگفته فراوانی در عرصه دفاع مقدس داریم وی در پاسخ به این سوال که زوایای جدیدی در عرصه دفاع مقدس و سینمای آن وجود دارد که خوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه سینما برای ساخت آثار دینی و دفاع مقدسی کافی نیست

بودجه سینما برای ساخت آثار دینی و دفاع مقدسی کافی نیست