مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 10:202015-03-02فرهنگي

نشست بررسی و نقد کتاب مقدمه ای بر رؤیاشناسی تاریخی برگزار می شود


بررسی و نقد کتاب «مقدمه ای بر رؤیاشناسی تاریخی؛ مطالعه موردی: تصحیح انتقادی رساله منامیه» با حضور کارشناسان شانزدهم اسفندماه در پژوهشکده تاریخ اسلام برگزار می شود.

- بررسی و نقد کتاب مقدمه ای بر رؤیاشناسی تاریخی؛ مطالعه موردی: تصحیح انتقادی رساله منامیه با حضور کارشناسان شانزدهم اسفندماه در پژوهشکده تاریخ اسلام برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، بررسی و نقد کتاب مقدمه ای بر رؤیاشناسی تاریخی؛ مطالعه موردی: تصحیح انتقادی رساله منامیه به تصحیح و تحقیق داریوش رحمانیان و زهرا حاتمی، با حضور بیژن عبدالکریمی، محمدامین قانعی راد، داریوش رحمانیان و زهرا حاتمی در روز شنبه شانزدهم اسفندماه از ساعت 17 الی 19 در پژوهشکده تاریخ اسلام برگزار می شود.

مقدمه ای بر رؤیاشناسی تاریخی؛ مطالعه موردی: تصحیح انتقادی رساله منامیه به تصحیح و تحقیق داریوش رحمانیان و زهرا حاتمی، پژوهشی است تاریخی در موضوع خواب.

موضوعی که تاکنون، علیرغم ارزش و اهمیت فراوان، در معرفت تاریخی و از سوی مورخان، به درجات مورد کم توجهی قرار گرفته و غریب و مغفول و مسکوت مانده است.

توجه مورخان به خواب و رؤیا در قیاس با اصحاب دیگر رشته های علوم انسانی، به ویژه در قیاس با انسان شناسان و روان شناسان، دیرهنگام، ضعیف و کم رنگ بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست بررسی و نقد کتاب مقدمه ای بر رؤیاشناسی تاریخی برگزار می شود

نشست بررسی و نقد کتاب مقدمه ای بر رؤیاشناسی تاریخی برگزار می شود