مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 09:252015-03-02دانش

رییس دانشگاه آزاد:افزایش شهریه نداریم


شهریه دانشگاه آزاد اسلامی تا سال تحصیلی آینده افزایشی نخواهد داشت.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی دیشب در مراسم جشن دانش آموختگی هزار دانش آموخته ی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با بیان این مطلب گفت: از مهر 94 تا مهر 95 هم شهریه ی ثابت دانشجویان شاغل به تحصیل، بدون تغییر خواهد بود.

دکتر میرزاده با اشاره به تحصیل یک میلیون و هفتصد هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی افزود : نیمی از فارغ التحصیلان دانشگاهی کشور، دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

وی از دانشجویان خواست پس از فارغ التحصیلی، ارتباط خود را با مراکز دانشگاهی قطع نکنند و از طریق شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد، در ایجاد اشتغال همکاری نمایند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی سی و سه سال تجربه این دانشگاه را یکی از پشتوانه های بزرگ علمی کشور دانست و افزودد: دانشگاه آزاد اسلامی، بر پایه سرمایه های مردم بنا شده و فراهم کردن زمینه اشتغال و توسعه علمی کشور را مسئولیت خود می داند.

میرزاده همچنین از دانشگاه آزاد قزوین به عنوان دانشگاه پیشگام در زمینه توسعه ی شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد نام برد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین امروز به یکی از مهم ترین مراکز علمی کشور تبدیل شده و با تولید خودروهای برقی و انواع روبات ها، می تواند گام های بزرگی در زمینه ارتباط علم و صنعت بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه آزاد:افزایش شهریه نداریم

رییس دانشگاه آزاد:افزایش شهریه نداریم