مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 07:402015-03-02اقتصادي

نیمی از بازار لوازم خانگی در اختیار تولیدات خارجی


عضو هیات رییسه اتحادیه لوازم خانگی کرمانشاه با بیان اینکه نیمی از بازار لوازم خانگی در اختیار تولیدات داخلی است، گفت: در حال حاضر نیاز به اصلاح ذهنیت مردم در خصوص خرید کالاهای ایرانی است.

- یزدان مجیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کرمانشاه، با بیان اینکه رکود بازار لوازم خانگی در سال جاری همانند سال گذشته ادامه داشت، اظهار کرد: متاسفانه رکود بازار در سال های اخیر افزایش یافته و امسال نسبت به سال های گذشته شاهد رکود بیشتری بودیم.

مجیدی با اشاره به رونق بازار تمام مشاغل در ایام نزدیک به عید گفت: بازار لوازم خانگی نیز از این قاعده مستثنی نیست، اما رونق بازار اسفندماه امسال نسبت به سال گذشته اندکی کمتر است.

وی با بیان اینکه نمی توان پیش بینی برای بازار سال آینده داشت، اظهار کرد: تنها می توانیم امیدوار باشیم که بازار از رکود درآمده و رونق خود را بازیابد.

عضو هیات رییسه اتحادیه لوازم خانگی کرمانشاه در ادامه با اشاره به افزایش کیفیت و خدمات پس از فروش لوازم خانگی تولید داخلی اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر تولیدات داخلی، بیش از نیمی از بازار لوازم خانگی را به خود اختصاص داده اند.

مجیدی با اشاره به کیفیت مطلوب لوازم خانگی تولید داخلی افزود: متاسفانه مردم نسبت به وسایل تولید داخلی ذهنیت خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از بازار لوازم خانگی در اختیار تولیدات خارجی

نیمی از بازار لوازم خانگی در اختیار تولیدات خارجی