مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 21:552015-03-01حوادث

انهدام 40باندتهیه و توزیع مواد مخدر در آذربایجان شرقی طی سال جاری


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی از انهدام 40 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان طی سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد علی نصرتی شامگاه یک شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی در تبریز با اشاره به اینکه اعتیاد عامل بسیاری از جرایم و حوادث جامعه است، ابراز داشت: بیش از 45 هزار معتاد شناسنامه دار در استان در چرخه درمان قرار دارند که ما این تعداد افراد را تحت کنترل داریم.

وی با اشاره به اینکه مرکز نگهداری ماده 16 به عنوان حلقه مفقوده مبارزه با مواد مخدر در استان است، گفت: معتادانی که تمایلی به درمان ندارند در این مرکز به صورت اجباری تحت درمان قرار می گیرند و پس از بهبودی و حرفه آموزی به جامعه برمی گردند.

نصرتی با اشاره به اینکه اقدامات دولت تدبیر و امید در مبارزه با این معضل اجتماعی مثبت بوده و علاوه بر مقابله، پیشگیری را نیز جزو برنامه های خود قرار داده، ابراز داشت: البته اقدامات صورت گرفته در درمان و کاهش آسیب ها راضی کننده نیست و باید با بسیج تمام امکانات و نیروها زمینه بازگشت معتادان به جامعه را فراهم کنیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی بر ضرورت احداث مرکز ماده 42 مواد مخدر در تبریز نیز تاکید کرد و گفت: متاسفانه تاکنون نتوانسته ایم مرکز ماده42


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 40باندتهیه و توزیع مواد مخدر در آذربایجان شرقی طی سال جاری

انهدام 40باندتهیه و توزیع مواد مخدر در آذربایجان شرقی طی سال جاری