مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 21:352015-03-01ورزشي

خواسته های فرهنگیان کرمان به دولت و مجلس اعلام می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: خواسته های قشر فرهنگیان باید به دولت و مجلس منتقل شود و دولت نیز خواستار حل مسائل از طریق تعامل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، ابراهیم جهانگیری عصر شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به نقش آموزش و پرورش در تربیت دانش آموزان اظهار داشت: امروز آسیب های اجتماعی در کمین جوانان بوده و باید اقدامات اساسی برای جلوگیری از بروز آنها به کار گرفته شود.

وی از فعالیت چهار اداره پیشگیری از آسیب های اجتماعی، انجمن اولیا و مربیان، مشاوره و حراست در مجموعه آموزش و پرورش خبر داد و افزود: این ادارات با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت می کنند.

جهانگیری از برگزاری سالانه شش جلسه آموزشی برای اولیا دانش آموزان خبر داد و ابراز داشت: در این جلسات اولیاء دانش آموزان با آسیب ها و خطراتی که دانش آموزان را تهدید می کند آشنا می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از همکاری 350 مدرس خانواده با آموزش و پرورش خبر داد و یادآور شد: خانواده ها نقش اساسی در پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی دارند.

جهانگیری توجه به ورزش را در پیشگیری از آسیب های اجتماعی بسیار حائز اهمیت و تاثیرگذار دانست و افزود: یکی از برنامه هایی که در این راستا در کرمان برگزار شد المپیاد درون مدرسه است که می تواند منجر به کشف است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواسته های فرهنگیان کرمان به دولت و مجلس اعلام می شود

خواسته های فرهنگیان کرمان به دولت و مجلس اعلام می شود