مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 19:402015-03-01سياسي

فهرست سیاه انتخابات افغانستان منتشر می شود


سخنگوی کمیسیون رسیدگی به شکایت های انتخاباتی افغانستان اعلام کرد به زودی گزارش این کمیسیون از تقلب های انتخاباتی همراه با فهرستی سیاه از افراد دخیل در این تقلب ها منتشر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمیسیون مستقل رسیدگی به شکایت های انتخاباتی افغانستان اعلام کرده که گزارش مفصلی را از تقلب ها و تخلفات انتخاباتی سال 1393 آماده کرده اند و به زودی این گزارش منتشر خواهد شد.

نادر محسنی، سخنگو و عضو این کمیسیون گفت که در این گزارش تمام مشکلات انتخابات بررسی شده و با انتشار آن گروه ها و افرادی که سبب انحرافاتی در انتخابات شده بودند، افشا می شوند.

وی افزود که در این گزارش فهرستی از کارمندان کمیسیون های انتخاباتی نیز که در تخلفات و تقلب های انتخاباتی دست داشته اند وجود خواهد داشت.

به گفته نادر محسنی، اکنون فهرستی ده هزار نفری از کارمندان موقت کمیسیون های انتخابات در سایت کمیسیون رسیدگی به شکایت های انتخاباتی منتشر شده و به این افراد مهلت داده شده تا روز پنجشنبه به دفاتر این کمیسیون مراجعه کرده و برای دفاع از خود سند و دلیل ارائه کنند.

وی گفت که اگر این افراد موفق نشوند بی گناهی خود را ثابت کنند شامل فهرست سیاه انتخابات افغانستان می شوند و دیگر هرگز نمی توانند در نهادهای انتخاباتی کار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فهرست سیاه انتخابات افغانستان منتشر می شود

فهرست سیاه انتخابات افغانستان منتشر می شود