مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 19:202015-03-01سياسي

پخش مسابقات سراسری قرآن کریم برای نخستین بار از فضای مجازی


رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از پخش سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تبریز از طریق فضای مجازی و آدرس اینترنتی http: - //quraniran.

ir خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مصطفی حسینی عصر یک شنبه در جمع خبرنگاران به برگزاری مطلوب این دوره از مسابقات در تبریز اشاره کرد و افزود: تبریز رکورد برگزاری محافل قرآنی را شکست چراکه در حاشیه این مسابقات بیش از 200 محفل معنوی قرآنی در سراسر استان و تبریز برگزار شد.

وی با اشاره به پوشش وسیع رسانه ای این مسابقات و اینکه امسال برنامه های ویژه ای در رادیو و شبکه قرآن در خصوص این مسابقات در حال برگزاری است، افزود: تبریز ظرفیت های قرآنی خوبی دارد که باعث شد مسابقات امسال در بهترین شرایط برگزار شود.

رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر اینکه از سال آینده به جای رتبه بندی متسابقین با اعمال سطح بندی به عنوان سطح عالی، ممتاز و خوب برگزیدگان معرفی می شوند، گفت: همچنین از سال های آینده به تلاوت های معنا محور جوایز ویژه ای در نظر گرفته می شود.

وی با بیان اینکه در این مسابقات با توجه به اهتمام ویژه در ابعاد فنی، افزایش دو برابری ظرفیت استاد راهنما، نظارت بر روند داوری با حضور ناظران و مسئول هیات داوری موجب شده روند برگزاری مسابقات در بعد داوری و کیفیت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش مسابقات سراسری قرآن کریم برای نخستین بار از فضای مجازی

پخش مسابقات سراسری قرآن کریم برای نخستین بار از فضای مجازی