مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 19:162015-03-01دانش

نخستین کاروان راهیان نور دانشجویان کهگیلویه و بویراحمد اعزام شد


نخستین کاروان راهیان نور دانشجویان کهگیلویه و بویراحمد با حضور بیش از 350 دانشجو به مناطق جنوب کشور اعزام شد.

- شهرام مهدوی مطلق در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در یاسوج، "با اشاره به اعزام بیش از 4000 دانشجو از دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری به اردوهی راهیان نور جنوب کشور، از اعزام نخستین گروه راهیان نور خبر داد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: نخستین کاروان راهیان نور دانشجویی استان صبح امروز به سمت مناطق جنوب کشور اعزام شد.

وی افزود: این کاروان متشکل از 350 دانشجوی پسر دانشگاه های پیام نور استان و دانشگاه آزاد دهدشت می باشد که به مدت 3 روز از مناطق عملیاتی فتح المبین، شلمچه، اروند، طلاییه و هویزه بازدید می کنند.

شهرام مهدوی مطلق به برنامه های فرهنگی اردوهای راهیان نور امسال اشاره کرد و گفت: علاوه بر برنامه های فرهنگی سال های پیشین که شامل مداح و سخنران در هر اتوبوس میباشد، در برنامه های سال جاری پیش بینی برگزاری کرسی های آزاد اندیشی با محوریت سیره شهدا و دفاع مقدس در هر اتوبوس را کرده ایم که با داوری روحانیون اعزامی از موسسه سیره تفحص شهدا برگزاری می شوند.

وی به بسته های فرهنگی همراه کاروان اشاره کرد و گفت: سعی کردیم در اردوی امسال به نیازهای اساسی فرهنگی دانشجویان در این سف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کاروان راهیان نور دانشجویان کهگیلویه و بویراحمد اعزام شد

نخستین کاروان راهیان نور دانشجویان کهگیلویه و بویراحمد اعزام شد