مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 19:102015-03-01اقتصادي

سیاست های ناپایدار و دستوری، عامل اصل ریزش های بورس است


عضو هیات موسس کانون کارآفرینان توسعه گرا، سیاست های ناپایدار و دستوری را مهم ترین دلیل نوسانات بازار سرمایه در سال های اخیر دانست و گفت: تغییرات و به ویژه جهش های ناگهانی شاخص بورس در ایران بر اثر متغیرهای واقعی اقتصادی و مالی صورت نمی گیرد به همین دلیل .

- عضو هیات موسس کانون کارآفرینان توسعه گرا، سیاست های ناپایدار و دستوری را مهم ترین دلیل نوسانات بازار سرمایه در سال های اخیر دانست و گفت: تغییرات و به ویژه جهش های ناگهانی شاخص بورس در ایران بر اثر متغیرهای واقعی اقتصادی و مالی صورت نمی گیرد به همین دلیل با اندکی تغییر در شرایط سیاسی کشور، تغییرات شدیدی در این بخش رخ می دهد.

محمدرضا امینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شاخص بورس را نبض و میزان الحراره بازار سرمایه توصیف کرد و افزود: مواردی مانند کاهش درآمدهای نفتی، بودجه 1394 ، وضعیت نرخ سپرده های بانکی ، سیاست های کنترل نقدینگی و ادامه ابهام در پرونده هسته ای بر ریزش بورس در سال جاری تاثیر گذار بود اما دلیل ریشه ای نوسانات شدید در بازار، کم عمق بودن بازار و امکان دستکاری بازار توسط برخی بازیگران است.

وی ادامه داد: بسیاری از شرکت های بزرگ حاضر در بورس دولتی هستند و گاه دولت ها به منظور استفاده تبلیغاتی از بازار سرمایه، با ایجاد تحرکات مصنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های ناپایدار و دستوری، عامل اصل ریزش های بورس است

سیاست های ناپایدار و دستوری، عامل اصل ریزش های بورس است