مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 18:252015-03-01سياسي

دعوت از روحانی برای حضور در همایش روز ملی شوراها


رییس شورای عالی استان ها با اشاره به برگزاری همایش شوراها در اردیبهشت ماه سال آتی، از رییس جمهور و وزیر کشور برای حضور در این همایش دعوت به عمل آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شورای عالی استان ها، غلامرضا بصیری پور رییس شورای عالی استان ها در دیدار با هوشنگ خندان دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، بر لزوم تعامل شورای عالی استان ها و وزارت کشور تاکید کرد و گفت: در کشور بیش از 117 هزار نفر جامعه شورایی وجود دارد که برای ارتباط این مجموعه عظیم، قرار است جلساتی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شود.

وی افزود: در دیداری که پیش از این با آقای دکتر علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتیم، وی برای حضور در جلسات ویدئو کنفرانسی اعلام آمادگی کرد.

رییس شورای عالی استان ها با تاکید بر اینکه حضور مسئولان دولتی در جلسات ویدئو کنفرانسی باعث تقویت روحیه شوراها می شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه امکان برگزاری نشستی با حضور 117 هزار عضو جامعه شورایی به راحتی مقدور نیست، جلسات ویدئو کنفرانسی باعث می شود که شوراییان بتوانند بسیاری از مشکلاتشان در شهرها و روستاها را مطرح کنند و مسئولان به فکر چاره ای برای آن باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از روحانی برای حضور در همایش روز ملی شوراها

دعوت از روحانی برای حضور در همایش روز ملی شوراها