مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 18:202015-03-01ورزشي

کارلوس کی روش هم به جمع مشکلات تیم ملی امید اضافه شد


در حالی که تیم امید باید سوم فرودین ماه امسال، یعنی کمتر از یک ماه دیگر، اولین بازی خود را در انتخابی المپیک انجام دهد، مشکلات و موانع بسیاری بر سر راه تیم امید سبز شده است! - تیم ملی امید کشورمان را که به یاد دارید؛ همان تیمی که بعد از یک بلاتکلیفی طولانی، سرانجام مربی و سرپرست خودش را شناخت تا در فاصله کوتاه باقی مانده تا مسابقات انتخابی المپیک ریو، بتواند خودش را جمع و جور کند؛ هرچند به نظر می رسید با مشخص شدن وضعیت سرمربی و سرپرست این تیم، وضعیت آن اندکی سروسامان یابد، اخباری که از این تیم به بیرون درز می کند، چندان خوشایند نیست.

تازه ترین اش همین مخالفت کارلوس کی روش با حضور دو بازیکن در اردوی این تیم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، در حالی که تیم امید باید سوم فرودین ماه امسال (کمتر از یک ماه دیگر) اولین بازی خود را در انتخابی المپیک انجام دهد، مشکلات و موانع بسیاری سر راه تیم امید سبز شده است؛ مشکلاتی که باعث پدید آمدن بیم و امیدهای زیادی برای کادر فنی، بازیکنان و اهالی فوتبال شده و شکسته شدن طلسم چهل ساله و بالا بردن شانس صعود به رقابت های المپیک را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

اوضاع در تیم امید چنان به هم ریخته است که حبیب کاشانی امروز و در فرصت کوتاه باقی مانده تا این رقابت ها از استعفا سخن به میان آورده و از کم ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارلوس کی روش هم به جمع مشکلات تیم ملی امید اضافه شد

کارلوس کی روش هم به جمع مشکلات تیم ملی امید اضافه شد