مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 18:152015-03-01اجتماعي

افزایش 2 برابری شمار زنان سرپرست خانوار


مدیر کل مشاوره و آموزش خانواده کمیته امداد اظهار کرد: در هشت سال گذشته تعداد زنان سرپرست خانوار در کشور بیش از دوبرابر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، محمدشکرایی در چهارمین نشست دانشجویان و طلاب علوم دینی با محوریت خانواده و سبک زندگی دینی، با اشاره به نقش اساسی علم و آگاهی در دنیای امروز گفت: امروزه بسیاری از کشورهای پیشرفته به ارزش عامل انسانی و دانش و آگاهی پی برده اند و به طرق مختلف در پی جلب رضایت نیروی انسانی و بهره گیری از دانش و علم او هستند.

وی تاکید کرد: در کشور باید به نیروی ناملموس دستگاه ها ارج نهاده شود و با تربیت انسان هایی سالم ، متعهد و آگاه راه پیشرفت را سریع تر بپیماییم.

شکرایی با اشاره به اینکه نرخ طلاق روز به روز در کشور در حال افزایش است، گفت: امروزه در سراسر دنیا به این امر واقف شده اند که بنیان خانواده ها در معرض تهدید است تا جایی که نرخ طلاق در برخی از مناطق شهر تهران به 80 درصد رسیده است.

مدیر کل مشاوره و آموزش خانواده کمیته امداد با بیان اینکه افزایش نرخ طلاق در جامعه تبعات ناگوار زیادی را در پی داشته است، گفت: متاسفانه در هشت سال گذشته تعداد زنان سرپرست خانوار در کشور بیش از دوبرابر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 برابری شمار زنان سرپرست خانوار

افزایش 2 برابری شمار زنان سرپرست خانوار