مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 18:102015-03-01اقتصادي

فعالیت 10 درصدی برخی مجتمع های روستایی بهزیستی


رییس مجتمع های خدمات سازمان بهزیستی گفت: هم اکنون افزون بر 900 مجتمع خدمات بهزیستی روستایی در سطح کشور وجود دارد که از این تعداد، 226 مجتمع غیرفعال بوده و بقیه با 10 تا 15 درصد ظرفیت فعال هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در گلستان، رامین رضایی امروز(یکشنبه 10 اسفندماه) در نشست ساماندهی مجتمع های خدمات بهزیستی روستایی گلستان با اشاره به کمبود نیروی انسانی متخصص و دانش آموخته، افزود: 46 هزار نیرو با تحصیلات زیردیپلم در مجتمع های خدمات بهزیستی روستایی سطح کشور فعال بودند، که هم اکنون به 19هزار نفر کاهش یافته است.

وی با اشاره به طرح ساماندهی مجتمع های خدمات بهزیستی روستایی در سطح کشور اظهار کرد: در این طرح مجتمع ها با بهره مندی از توان تجربی و کارشناسی پرسنل و نیروی انسانی تحصیل کرده که دوره های آموزشی لازم را گذرانده اند و استفاده از منابع انسانی و حمایتی روستا و مشارکت اهالی در قالب طرح ها و برنامه های توانمندسازی و بازآموزی به جامع هدف روستایی خدمات ارائه می دهند.

رییس مجتمع های خدمات بهزیستی روستایی کشور افزود: در این طرح علاوه بر اعتبارات استانی، سازمان بهزیستی مبلغ 12میلیون و 600هزار ریال بصورت ماهانه به هر مجتمع خدمات بهزیستی روستایی اختصاص می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 10 درصدی برخی مجتمع های روستایی بهزیستی

فعالیت 10 درصدی برخی مجتمع های روستایی بهزیستی