مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 18:002015-03-01اقتصادي

فعالیت 12 اکیپ گشت مبارزه با تغییر کاربری مزارع در مازندران


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران را فعالیت 12 اکیپ گشت ویژه مبارزه با تغییر کاربری زمین های کشاورزی و مقابله با افراد سودجو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، دلاور حیدرپور عصر یکشنبه در شورای کشاورزی استان گفت: این اکیپ با خودروهایی که در اختیار دارند جلوی هرگونه تغییر کاربری غیر مجاز را می گیرند که این امر منجر به کاهش تغییر کاربری غیر مجاز در استان شده است.

حیدرپور با تاکید بر اجرای صحیح پروژه احداث باغ در زمین های شیب دار گفت: نهالستان ها باید به تعهدات خود پایبند بوده و نهال های استاندارد به باغداران عرضه کنند و با ایجاد نهالستان های جدید نیاز استان را در بحث تولید نهال پاسخگو باشیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران به نظارت جدی بر توزیع سبوس در استان اشاره کرد و اظهار داشت: نظارت جدی باید به منظور عرضه مستقیم به دست دامداران باشد و لیست توزیعی مورد بررسی، نظارت و کنترل قرار گیرد تا از توزیع خارج از شبکه جلوگیری شود.

حیدرپور بر برخورد جدی با متخلفان خارج از شبکه سبوس و معرفی به ارگان های نظارتی و انتظامی تاکید کرد.

وی اظهار داشت: برگزاری برنامه های هفته منابع طبیعی باید باشکوه تر از سال های گذشته باشد تا فرهنگ غنی منابع طبیعی که پشتوانه بخش کشاورزی است ترویج پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 12 اکیپ گشت مبارزه با تغییر کاربری مزارع در مازندران

فعالیت 12 اکیپ گشت مبارزه با تغییر کاربری مزارع در مازندران