مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 17:552015-03-01سياسي

انتقاد به اوضاع معیشتی و دریافت حقوق/ عدالت در پرداخت وجود ندارد


بیش از 200 معلم شاهرودی در انتقاد به آنچه عدم توجه مسئولان نسبت به اوضاع معیشتی و تبعیض در دریافت حقوق اعلام شد، در مقابل اداره آموزش و پرورش این شهرستان گردهم آمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، معلمان شاهرودی پیش از ظهر یکشنبه در این گردهمایی، ضمن انتقاد به وضعیت معیشتی خود خواستار رسیدگی مسئولان ذی صلاح به بهبود اوضاع معیشتی شدند.

عدالت در پرداخت ها وجود نداردیکی از معلمان شرکت کننده در این گروهمایی، با اشاره به نبود عدالت در پرداخت حقوق بین دستگاه های اجرایی، گفت: متاسفانه نگاه مسئولان به معلمی، نگاه مصرف گرایانه است در صورتی که پرداخت ها در بخش آموزش و پرورش نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود.

احمدی با تاکید بر پایین بودن نرخ دریافتی توسط معلمان اظهار داشت: چرا برخی از دستگاه های اجرایی و خدماتی با افزایش حقوق بیش از 30درصدی مواجه هستند اما آموزش و پرورش تنها 13درصد به حقوق معلمان افزوده است حال آنکه از سال 88 تا کنون مطالبات ما پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: این تجمع برای دومین بار در شش ماهه اخیر برگزار و تنها دلیل آن نیز عدم توجه مسئولان به خواسته های معلمان است.

بیمه طلایی را باید بیمه حلبی نامیدنماینده معلمان معترض در این تجمع نیز با اشاره به دریافت یک و نیم میلیون تومان حقوق، توضیح داد: در کدام نهاد دولتی کارمندی با بیش از 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد به اوضاع معیشتی و دریافت حقوق/ عدالت در پرداخت وجود ندارد

انتقاد به اوضاع معیشتی و دریافت حقوق/ عدالت در پرداخت وجود ندارد