مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 17:352015-03-01اقتصادي

25 درصد سالمندان اردبیل تحت پوشش کمیته امداد است


مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل گفت: 25 درصد سالمندان این استان تحت پوشش کمیته امداد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، بهروز زلالی بعد از ظهر یکشنبه در نشست مشترک با اصحاب رسانه تصریح کرد: از 63 هزار نفر مددجوی تحت پوشش کمیته امداد 43 درصد مددجویان بالای 60 سال سن دارند.

وی افزود: این به این معنی است که از 106 هزار نفر جمعیت بالای 60 سال اردبیل، 27 هزار نفر یا به عبارتی 25 درصد سالمندان این استان تحت حمایت کمیته امداد است.

مدیر کل کمیته امداد استان تصریح کرد: در مقایسه آمار سالمندان تحت پوشش کمیته امداد مشاهده می شود جمعیت رو به پیری است و برای این مهم باید فکر اساسی صورت گیرد.

زلالی حمایت و اکرام از سالمندان را از وظایف و سیاست های کمیته امداد دانست و افزود: تلاش ما بر این است در حوزه های مختلف خدمات مورد نیاز برای این قشر ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه کمیته امداد حمایت از 181 بیمار زمین گیر را بر عهده دارد، افزود: علاوه بر هزینه درمان این تعداد هزینه های حمایتی دیگر نیز به این گروه پرداخت می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان پوشش 400 بیمار صعب العلاج را یادآور شد و گفت: در بین این بیماران، بیماران سرطانی، ام اس و دیالیزی وجود دارد که هزینه های سرسام آوری برای درمان پرداخت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 درصد سالمندان اردبیل تحت پوشش کمیته امداد است

25 درصد سالمندان اردبیل تحت پوشش کمیته امداد است